21/8/09

Adrenalina


"Ante todo, la adrenalina es una hormona de acción, secretada por las glándulas adrenales en respuesta a una situación de peligro. Entre los efectos fisiológicos que produce están: aumentar la tensión arterial, aumentar el ritmo cardíaco, dilatar la pupila para tener una mejor visión, aumentar la respiración y aumentar la concentración de glucosa en sangre".
Ahir a la nit, una onada d'adrenalina em va posseïr; es va apoderar del meu cos i va jugar-hi una bona estona. Finalment, després de guiar-me per inhòspits camins pertanyents al Regne de la Lluna i els estels, es va dissipar i vaig tornar a ser jo mateix.

2 comentaris:

  1. Nen!!!! Finalment tinc internet i volia una mica d'airet empordanès! :)
    Aquí ja comença a ser tard, a sopar i a fer nones, però de seguida que tingui fotos per ensenyar-te, te les enviaré!
    By the way, home-adrenalina, a Quebec city hi ha un restaurant tot mono que es diu "La petite Dana" :)

    ResponElimina
  2. Hola Anna!
    M'alegro molt de tornar a trobar-te pel meu "raconet". Espero que vagis penjant més fotos des de Canadà, ja que Montréal i jo som dos perfectes desconeguts. Bé, com a mínim ja he conegut aquest tal Jean Talon.
    Per la meva part, prometo penjar fotos en breu. He estat força introspectiu últimament com pots comprovar i he deixat les fotos d'aquí per més endavant.
    Cuida't moltíssim. Una abraçada ben forta.

    ResponElimina